Голяма молба за големи дами

Днес ходих на куклен театър. Детски. Мислех да гледаме с Ирина "Хензел и Гретел", но се оказа, че сме сбъркали салона и гледахме "Косе Босе". Хванахме последните билети, преди да се напълни салона, защото естествено отидохме възможно най-късно. Все пак е неделя и всички искат да се наспят.
Имаше много шумотевица, деца, родители, прародители - баби и дядовци и антични лели, които бяха по-ентусиазирани и от децата. Чичкото, който късаше билетите беше апатичен. Детето, което седеше до нас коментира брадата ми, че била дълга, а Ирина коментира, че освен дълга е и бодлива и може да ми я изскубе цялата ако я хване и дърпа с всичка сила. Дотук добре и после стигнахме до местата ни. На предпоследния ред.
Докато си говорехме с Ирина и обсъждахме дали  "Хензел и Гретел" е трагедия или комедия /Изключително важна тема за всички 5 годишни момичета/ забелязах, че тя не вижда сцената и си сменихме местата. . Сега аз не виждах добре. Причината да нямам никаква видимост бе майката на дете идиотче, която седеше три реда пред мен. Структурата й беше като на тези каки на картинката, но беше по-висока и от най-високата на картинката. По мои изчисления към 195 см. Аз съм висок 178 см.
На всичко отгоре косата й беше направена на кукуриго, изправено вертикално нагоре. Обичайно нямам нищо против едрите дами, но моля, моля, моля, едри дами / прекрасни като Валкирии големи дами/, когато ходите на детски куклен театър, поне не си връзвайте косата на кукуриго. Няма как да Ви моля да сядате накрая на реда или на последните редове, но за кукуригото моля - не го правете! Децата зад Вас не виждат нищо освен чудесният Ви силен гръб, дори татковците им не виждат нищо освен изящното Ви кукуриго.

2 comments:

Anonymous said...

Забавно:) Хубаво човек да има малки и прости желания в този живот-да няма кукуриго:))

Unknown said...

Забрана за самурайски/джедайски мечове има ли?