За рождения си ден искам....

За рождения си ден искам следните неща. Или поне някое от тях. Но в никакъв случай чорапи - писнало ми е да получавам чорапи. Вярно чорапите никога не са излишни на никой мъж, но понякога не е нужно. Не искам чорапи. А тия неща дето ги искам са част от идеята за стайлинг на чичката. Ако се сетите нещо да е в тоя дух, за което не съм се сетил или пък се сетите нещо, дето ще подобри стайлинга - драснете 2 реда.
Първо искам копчета за ръкавели - 5 чифта. За да имам по едни за всеки ден от седмицата. Държа да кажа, че тоя малък аксесоар прави носенето на ризи на работа много по-приятно и забавно. Аз вече си имам 2 чифта, та ми трябват още 5. Отдолу са линковете към мястото откъдето могат да се купят. Нямам особени предпочитания към нито едни. Харесвам ги всичките 5 чифта.


Второ искам бръснач, камък за точене, колан за точене, готина четка за бръснене и сапун за бръснене. Тези неща ако ги получа обещавам да ходя прилично и градко обръснат всеки ден. Няма да махам катинара, но всичко друго ще е гладко като бебешко дупе.
Това са продукти за едно занимание, което силно препоръчвам на мъжете, защото дава резултати 300 000 пъти по-добри от разни еднодневки. Между другото действа адски успокоително. Не е опасно, но така или иначе Няня ще коментира тази статия, та може да каже, е наистина не е опасно и не съм се заклал досега много яко. На няколко пъти само по малко, но ставам все по-добър и не се коля.

Другото, което искам е малко по-специално - искам часовник SWATCH IRONY, с метална или коженна каишка, но не пластмасова, има ги в заложните къщи на цена около 50 лв. Целта ми е като с копчетата да имам по един за всеки ден от седмицата, вече имам 2 такива, така че споко - дори да има два еднакви подаръка пак ще съм доволен. Това е. Айде чао, до рождения ми ден. Ако се сетя че искам и нещо друго ще пиша.

0 comments: