това си мисля аз заЛекарствоТО против рак


Да бе има - ако те налази рак му отсичаш единия крак и вече няма рак. Ей сега ще стане това. Цялата тая работа е една масова психоза, клинични тестове и патенти и всякакви други неща не се правят току така, защото няма какво друго да се прави. Че фармацефтичните концерни може да имат скрити мотиви - може, че може да е направил откритие човекът - може. Но си има ред за патентоване и за произвеждане и за тестване. То и Кашпировски лекуваше по телевизията. Аз пък съм изгледал толкова много епизоди на доктор Хаус, че мога да диагностицирам и аз яката, нищо че не съм бил никога доктор. Освен това има ебаси колко много хора, на които им говорят готини извънземни, ама никое не е казало как се лекува, да речем пърхут. Да не говорим, че аз пък лично лекувам тъпотия, мятам едни тайни кокали във въздуха, викам по много особен начин "Яхарааааа!" и IQ-то на пациента се изстрелва в небесата. А и искам 2 000 000 000, защото като на 1000 човека оправя мозъчния капацитет, все някой от тях ще измисли как да пътуваме лесно и бързо из космоса и ще излекува рака - като му отреже единия крак и с енергията от тоя крайник ще си пропелне задника до Марс за 5 секунди. Е, верно ли беееее???????

3 comments:

Anonymous said...

Виц:

Един рак се разхождал по плажа. Среща друг рак, който е очевидно пребледнял и потресен. Първия рак го пита:
-К'во е станало бе копеле?
-Сега излизам от онкологията...
-И к'во?
-Открили са ми човек...

Карандаш

Unknown said...

Абе да не те налазва, че тогава много бързо се намира точката на кипене и изпаряване на всякакви остатъци от чувство за хумор...

Anonymous said...

Drunk crabs walk straight!