Спомени

Имаше едно време една учителка по химия, която казваше: "Извади си си оная работа от под чина да не ти я извадя аз!" - става дума за уокмен. "Ученика с дъвката - в кошчето!", "Отворете прозорците и излизайте!", друга учителка казвала "Подчертайте с кръгче!" и "Пее хубаво, но в час по математика!" - забележка в бележник, и друга забележка "Полива минувачите с боза!". Сега като си мисля за тия учители, те са ми донесли много радост. "Защо ви е чук, когато аз съм тук?" беше казал един учител на летен пионерски лагер. Аз харесвам мойте учители, а ти!

3 comments:

Unknown said...

Едно време имаше Учители, да. Сега са все по-рядко явление за сметка на преподавателите...

Bormin said...

Да, така си е, няма какво друго да се спомене. Но е готин спомен - поне на мен ми беше като се сетих.

Mama said...

И на мене учителката с "Ученика с дъвката - в кошчето" ми беше любима!!! И дето на гъбата за бърсане на дъската казваше champignon :))) Ехххх, спомени :)))