Бира след работа? - Продължение




Таз кореспонденция, очевидно е ескалирала в някакъв момент и ето тук да видите как. Текстовете на участниците са с редакция само на имената. Плюс снимка на Алкохольо във войнствена поза

From: Karandash
Sent: Wednesday, December 02, 2009 10:11 PM
To: Everyone Subject: RE: Beer


Последните думи на Кольо Алкохольо: „Сега се прибирам да се напия с бира, и ей с т’ва ще си разширявам „кръга от приятели” докато не се обадите хехехе!”








From: Alkoholio
Sent: Fri 12/4/2009 21:24
To:
Everyone
Subject: RE:

Без коментар относно сексуалните ти фантазии и щения. Просто запази мокрите си сънища в самотните нощи само и единствено за себе си. J

Признаваме се за победен, но нека де не забравяме, че сега като си  тръгна ще трябва да се обърнеш към Ваньо или Ризистия за задоволяване на сексуалните ти щения.
А те са шофьори и при тях номерът "20 сантиметра са ей толкова" не минава. Така че не знам как ще ги излъжеш, че Микробчо се измерва в сантиметри. Поне мен в училище ме учиха, че микрон е най-малкото и ако говориш за тази мерна единица ще се съглася с теб  и ще те подкрепя с две ръце!!! Айде у лево и знайте, че можеше и да е по-зле, а именно:
1.Аз да оставам на работа до 12.
2.Калин да ме налазва както дон Жуан налазва млади, невинни краварки в испанските поля и гори.
Това второто ми стига за днес. Удържах на атаките. Сега вие му мислете. Тайната е проста - просто му покажете снимка на женски полов орган - тогава оплезва език като Плуто и забравя къде се намира. Ако нямате в наличност - и едни цици ще свършат работа.





From: Karandash
Sent: Wed 02.12.2009 г. 21:33
To:
Everyone
Subject: RE: Beer
Твоето орлово зрение не успя да види, каквото и да е, защото моето "нoщожно мъжко бъдеще" беше на 3см под хоризонта на полезренитето ти и малко повече сантиметри навътре в черепа ти.

Нека да Ви разкажа, какво ми се случи преди време. Имах малко свободно време и реших да се кача на тавана за да видя, какви вехтории има там. И колкото и невероятно да звучи, открих машина на времето. Имаше големина на стек цигари. Металният корпус съдържаше диспей и клавиатура за набиране на дата и голям лилаво-оранжев бутон за активация. И навъпреки поговорката "curiousity killed the cat", реших да я употребя. Избрах си епоха - "Тъмните векове" и натиснах големия лилаво-оранжев бутон.След кратко време-пространствено пътуване, се озовах в префърцунен пред-викториански палат, на френски лорд. Охраната на входа, облечена в помпозни розови чорапогащи, ме пусна по нареждане на гей-лорда. Бях изненадан, от топлият прием, но явно човекът от бъдещето беше голям фурор сред френската буржоазия. Бях преведен през серия от коридори. Направи ми впечатление, че по стените бяха закачени гротескни картини на познато изглеждащ мъж, явно благородника на палата, който беше напънал презрели тикви отпред, а отзад беше напънат, я от породист кон с бяла грива и голям чеп, я от облечена като френка баронеса сфиня. Не обърнах внимание на извращенията, защото знаех за поведението на хората от тази епоха. Ходейки през огромния палат към тронната зала бях съпровождан от 2ма пазачи. Успях да дочуя техният диалог:
Пазач1: Дали негово превъзходителство ще ни кара отново да го шибаме в гъза?
Пазач2: Ами надявам се, че не. Много ми е гнусно, особено като ни накара да го ръчкаме 2мата едновременно.
Пазач1: Не мога да разбера, какво удоволствие му доставя това. А веднъж дори ме накара преди да го шия, да го бия докато започне да скимти като куче.
Пазач2: Шшшшт тиху тиху, почти стигнахме.
Когато отвориха вратата на тронната зала, станах свидетел на най-отвратителната гледка. Разплутото голо тяло на хърбавия лорд беше обърнато с гръб към входа. От разпорения му гъз стърчеше метален предмет със голям лилаво-оранжев бутон. Разпознавайки предмета, започна да ме обзема тих ужас. Но най-ужасен бях, когато чух познатия глас - "Очаквах те" каза Алкохольо със възможно най-хомосексуалната усмивка, която можеше да извади от под педалско подстриганити си катинарче...

to be continued...


Karandash




From: Alkoholio
Sent: Wed 12/2/2009 21:28
To:
Everyone
Subject: RE: Beer

Нужно ли е да ти обяснявам, че току-що сам, в публичното пространство, си призна, че си прост педераст? А и скобите, заграждащи "не" пред, цитирам "малкия Карандашчо", само и единствено доказват, че сам не си сигурен в размера му. Ако имаш нужда от приятелско рамо, на което да поплачеш - не се е и надявай,  не си го и помисляй дори. Помоли, някой твой познат от НАСА да насочи някой телескоп, примерно "Хабъл", към нищожното ти мъжко бъдеще. Защото дори аз, с моето орлово зрение, не успях да видя какво точно трябва да "пампуркам". А що се отнася до червеното в текста - това е кръвта шуртяща от процепеният ти от най-добрият ти приятел Митьо, анален сфинктер. Просто е толкова много, че заля и моя компютър.

Alkoholio

1 comments:

Anonymous said...

Любовни писма...тия са единствените НЕметросексуални хомосексуалисти. "Alkoholio" заяви, че бръсне единствено лявата си подмишница, за да може "Kandarash" да ближе сладолед от нея.
Тия двамата са се праскали на разменено гостуване и сега трябва да пекат курабии!

The Filthy Pirate said: ARrrgh!