Гаден, гаден, гаден пОндрелник

Мразя, мразя, мразя понеделниците. Всъщност не мразя понеделниците, а първият работен ден от седмицата, който и да е той. Мразя и останалите дни от седмицата, като се паднат да са ми първи работен ден. Ненавиждам ранното ставане, транспорта пълен със селяндури ухаещи все още леко, но съвсем осезаемо на чесън и други биологични гадости. Мразя изгорелите газове, задръстванията. Мразя колегите, приятелите си, мене си и всичко възможно в първия работен ден. Изпълнен съм с кротко желание да терминирам съществуването на всички човешки същества, които са изпълзели от къщите си. Нямам нищо против да настъпи апокалипсисът, за да може всичко да свърши и да се наспя.
Само някое бедствие, авария, човешко нещастие или сухи пари биха ме зарадвали в такъв момент. Имам списък с индивиди, чието адско нещастие би ме зарадвало в понеделник сутрин. Ако някой иска да ме утеши и зарадва да дойде, ще му дам списъка и да почва да злосторства. Или може да ми даде пари - ще се радвам на всякакви монети и хартии.

1 comments:

Fizo said...

Съгласен съм с едно леко уточнение това е всеки ден.