Котка на прах


Преди няколко дни, вкъщи дойде един познат. Пи кафе, пуши цигари и разказа готина история. Гледал по телевизията някакво интервю с деца. Питали ги какво е отрова за мишки. Едно от децата отговорило: „Котка на прах”. Винаги с удоволствие си спомням как бате Енчо попита едно момченце: „Какъв искаш да станеш, когато порастнеш?”. А то намусено избълва „Робот!”. На същия въпрос първият отговор, който успя да измисли Ирина беше – „Зелена”. Аз реших, че тя иска да стане Йошка Фишер. Дребосъците са адски свежи. После, по знайни и незнайни причини всички ставаме квадратни.

6 comments:

Anonymous said...

Hello. And Bye.

Anonymous said...

Освен квадратни, някои имат повече от 4 страни, понеже във фигурите от петоъгълник на горе, всичките ъгли са тъпи... Аз познавам един многоъгълник, толкова са му затъпели ъглите, че чак се търкаля... Не, не е дебел, даже е кльощав и висок. Води ми се за пряк ръководител, но всъщност е обикновен задник. За него съм сигурен, че когато за първи път са го попитали като малък "какъв искаш да станеш" е отговорил съвсем простичко - гъз... След 7 опита е успял. Честито!

FYI

Unknown said...

Аз пък едно време нямах смислен отговор на тоя въпрос. Всички искаха да стават пожарникари и космонавти...

awi said...

квадратни е хубаво определение... хем квадрат може да идва от квадратчетата на решетките, кто си самопоставяме, та да ни е по-удобно да гледаме света без да се смятаме способни да му въздействаме истински. на всякакви нива.

има 1 песен, кто ми напомня на тая промяна - "Крила" на "Наутилус Помпилиус":
Раньше у нас было время, теперь у нас есть дела -
доказывать, что сильный жрёт слабых, доказывать, что сажа бела.

и чакай да се оправи света после. ами няма как да стане.

Bormin said...

SGA - identify yourself

awi said...

a... ами това ми е просто 1 от никовете. последният всъщност:). нещо лошо ли има??