Три моби


Онази вечер стояхме с Няня в Уго и чакахме да ни донесат манджа. Беше ни домързяло зловещо да готвим. На съседната маса седеше двадесет и няколко годишна мацка, пиеше бяло вино, ядеше чийзкейк и цъкаше нещо по някаква моба. Звънна два - три пъти на някого, но не говори, явно от другата страна не й вдигнаха. После се разхлипа нещо, извади носна кърпичка и си обърса носа, ния с Няня гледахме любопитно през цялото време. Трите телефона на мацката стояха безмълвни на масата. Да имаш толкова много телефони и да ядеш сам, да чакаш някой да дойде и той/тя да не идва. Дори да не ти отговаря - тъжна работа. Много тъжна работа. После тя ни погледна лошо, задето сме се втренчили в нея и ние се направихме на разсеяни - ни лук яли, ни лук мирисали.

2 comments:

Anonymous said...

Копеле, това е невероятно съвпадения. Горе долу по същото време, когато се развива вашата случка с Няня, мен ме търсеше една гнусна ацтека. Първо ми звънеше от номера си, който имам. Видях го и не вдигнах. После ми звъня от непознат номер. Явно си е купила специална unknown-моба. Само че този номер ми го е спогаждала и друг път и на непознати номера НЕ ВДИГАМ! Мръсната ацтека ще да е искала да се видим. Да ми вгорчи живота със своето хленчене и разкази за подтискащия и живот. Искаше да седя и да и съчуствам. Искаше да изтъркам езика си от повтаряне на "да", "оле", "разбирам" и "горката". И накрая след целия този психо-вампиризъм аз, чуствайки се виновен, че живота и се струва отегчителен, безпредметен, тъжен и мъчителен, щеше да се наложи да и платя и сметката. Ето за това на боклук като този, който сте видели в УГУ, телефона не се вдига. Не им се затваря, НО НЕ СЕ И ВДИГА! Сега ще кажете: Оле колко си лош, тя е плакала и сополи са и текли. Не. Това е бил още един опит да придърпа към себе си някоя добронамерена душа, която да "изсмуче". Това, което е трябвало да направите след като ви е изгледала лошо, е да я попитате: Млада госпожице, добре ли сте, имате ли нужда от нещо? и в момента, в който тя каже "Да..." да не я оставите да довърши и да строшите тежък стол в главата и.

Карандаш.

lomovera said...

баси!
шоколад й трябва на женицата