Класически тест за интелигентност

Чичката си има тест. Той е следният:
Кой е казал сам на себе си, като застанал на ръба на пропастта: "Литни, литни, грозна мухо!"
Кой на кого е казал:"Зощо тя джупи покрива, зощо тъй?"
Кой е доктор Кеворкян, кой е доктор Менгеле? Коментирайте етичните аспекти на работата на тия двама известни лекари?
Понеже повечето от тия дето ще четат блогата, могат да го решат теста само като ползват чичо Гугъл, моля тия, които наистина могат сами да го решат да ми пратят отговорите - печелят право да им излизат статии в тоз блог без цензура.
Айде у лево на всички вас, папуняци! Аз отивам при Керуак, ангелите на самотата и дано утре на път за работа някой от вас да катастрофира и умре, че имам нужда от извинение за нов черен костюм, пък и доста ме дразните.

2 comments:

Unknown said...

Ба, аз само започвам да те дразня. А колкото до катастрофите - вече съм го правил няколко пъти. От споменатите доктори само за Менгеме се сещам - на неговите трудове се крепи половината съвременна медицина и даже чат-пат срамежливо си го признава, поне така гледах по Дисктвъри по едно време.

Anonymous said...

Доброй ночи!

Нашел такой вот web-сервис:
SMS-пакеты

Интересует ваше мнение, будет ли полезна данная тема?