I love my Blackberry...


Globul вече предлагат нови Blackberry и нови Blackberry тарифни планове. Пиша за тях, защото ми е доста по-трудно да се ориентирам в сайтовете на конкурента. Това е готино. Поне на мен ми се струва готино. За последните четири години съм употребявал три модела такива машинки. Три от тях почупих от ползване. И се ги бях ползвал щастливо и с кеф. Препоръчвам ги с чисто сърце. Сигурен съм, че доста мъже ще кажат после като брат ми: "Най-си обичам блекберито...., разбира се след жена ми, де...." Освен това цените им наистина са добри, за сравнение има линка, тук вдясно. Предполагам, че някои хора няма да са съгласни с мен, но пък като ползвател на такава машинка, ще ми е интересно да чуя какво мислят по въпроса.

Globul have new blackberries and blackberry tariff plans.This is a good thing for me. I like them blackberries. Used three different models over the past four years. Broke three devices on my way to breaking the fourth. Used all of them a lot and happily. Nothing, nothing compares to the RIM product. I strongly encourage all bulgarian users to try one. Plus the prices of the device and the tarrif plans have really decreased over the last year. My guess is that the men who do so will soon quote my brother, who said "The thing I love the most is my blackberry....., after my wife that is ..."

1 comments:

Fizo said...

нЕма ли ябълка от зад не ми го хвали :)