Безработен, двама пенсионери и трима ацтеки*

От снощи се чудя какво да пиша за днес. Чудене, чудене и пълен блокаж. Прибирам се вкъщи и новините веднага ме ядосаха достатъчно, че да почна да драскуля /добре де, да чаткам по клавишите/. Каква била последната далавера? От догодина отпадал едногодишният срок, в който безработните получват социални помощи. Досега като си безработен получаваш една година помощи и после край – да си намериш работа. Сега, поради туй щото някаква ацтекска организация спечелила някакво си дело срещу европейската комисия-зумисия-задкулисия. После айде европейска директива – да се дават помощи и по-дълго. Добре. Първоначално си мислиш – „Добрее! И без това плащам данъци като гламав, ако не дай си боже остна без работа, поне някакви си пари да се върнат при мен и да не се ужасявам, че може да остана без работа.” Много хубаво, логично, политически коректно. Супер!

Супер ще стане за мързеливите михлюзи, на които така или иначе не им се бачка. Тъпи, тъпи бели мъже. Не е случайно, че най-прецаканото обществено животно е бял, хетеросексуален мъж на средна възраст, с жена, две деца, здрав, с постоянна работа, почтен, средноинтлигентен данъкоплатец. Тая гад не се брои за малцинство, не е инвалид, не е войнстваща за права лесбийка, нема преференции за нищо. Нема да има и за безработни компенсации за тая гадина. Защото се опитва да е логична, добронамерена и да се държи прилично. И аз понеже съм същата тъпа гад, може би ми е време да престана да съм лЬОбезен ще си призная какво смятам, че е правилно и какво искам.

Искам следното, което освен всичко друго е и много правилно. Искам сутрин като излизам за работа един безработен да върви след мен и да ми носи багажа, двама пенсионери да вървят след мен и да пеят хвалебствени песни, а трима ацтеки да си блъскат главите в бордюра и след това да лягат в локвите, за да мога да стъпя върху тях, за да не си мокря обувките.

*Ацтеки – древен народ. Не може да се казва мразя черни, цигани или каквото и да е друго малцинство, защото то изведнъж те напада и леле майко! Обаче няма никакви проблеми да си мразиш някакъв си древен, почти изчезнал народ. /Тая стройна теория е плод на умствените усилия на един от любимите ми пиратели/

0 comments: